გაკვეთილის მთავარი თემა
|
სიმრავლე,მოქმედებები სიმრავლეებზე.
|
სწავლების საფეხური
|
IX კლასი.
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
25 მოსწავლე,განსაკუთრებული მიდგომების საჭიროების მქონე მოსწავლეები
არ არიან.
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
სიმრავლეთა უშუალო კავშირი ყოველდღიურ ცხოვრებასთან, სიმრავლეებზე მოქმედებების
გამოყენების უნარის განვითარება პრაქტიკაში. ამოცანების ამოხსნისას ალტერნატიული
გზებისა და მეთოდების მოძიება-გამოყენება და ამით კრიტიკული აზროვნების უნარ-ჩვევების
გამომუშავება.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
სიმრავლეთა კონკრეტულ მაგალითებზე დაყრდნობით სიმრავლეთა თეორიის ძირითადი
ცნებების და სიმრავლეებზე მოქმედებათა-გაერთიანებისა და თანაკვეთის გახსენება, სქემატურად
მათი ჩვენება. ჩაწერა სიმრავლისა,რომლის ელემენტებსაც ახასიათებს რაიმე თვისება.
სიმრავლური ოპერაციების გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას.
მათ.
IX.3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა-დასაბუთების ზოგიერთი ხერხის გამოყენება.
მათ.
IX.4. მოსწავლეს შეუძლია გამოთვლებთან და რაოდენობის შეფასებასთან დაკავშირებული ამოცანების ამოხსნა.
მათ.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია დისკრეტული მათემატიკის ელემენტების გამოყენება
პრობლემების გადაჭრისას.
|
წინასწარი ცოდნა
|
სიმრავლე, სიმრავლის ელემენტები, რიცხვითი სიმრავლეები, სიმრავლის ქვესიმრავლე,
სიმრავლის მოცემის ხერხები-ჩამოთვლით, აღწერით, ვენის დიაგრამები, საკოორდინატო სიბრტყე,
წერტილის გამოსახვა საკოორდინატო სიბრტყეზე, უტოლობების ამოხსნა, რიცხვითი შუალედები.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
საშინაო დავალება
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
|
Sunday, June 28, 2015
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment